achtergrond

zondag 14 januari 2018

Merry Christmas


Eindelijk weer een bericht van mij. Ik heb niet stil gezeten, maar ik was even wat drukker met mijn andere blog en projecten die daar liepen.

De kerst hielp ook niet mee, want zoals elk jaar was ik ook dit jaar weer lekker laat met mijn kerstkaarten. Ik ga dan ook proberen om sowieso elke maand een kerstkaart te plaatsen (eens kijken hoelang ik dit volhoud). 

Houdt mijn andere blog Create and Smile ook in de gaten, want hier probeer ik hetzelfde. Zo moet ik met de kerst minder stress hebben en op tijd klaar zijn met de kerstpost. Dat zou toch wel erg lekker zijn.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: Stampin'Up
Stempel: CC Design
Tekststempel: Stampin'Up
Cirkelpons: Stampin'Up
Ingekleurd: Stampin Blends

Nog een fijne zondag,
Anita



Geen opmerkingen: