achtergrond

donderdag 29 oktober 2015

Rond


Ik ben weer druk met kaarten maken. Dat moet ook wel, want ik heb totaal geen voorraad meer. Ik ben een groot fan van Stampin'Up, maar het inkleuren van stempels blijft toch ook wel erg leuk om te doen.

Op het blog van Don en Daisy zag ik de challenge "rond" staan. Dat is voor mij echt een challenge, dus ben er maar eens voor gaan zitten. 


Dit kaartje is het geworden, heel simpel maar ik vind hem leuk.


Challenge 26#  : Don en Daisy

Groeten,
Anita

3 opmerkingen:

Marleen zei

Mooi strak kaartje heb je gemaakt met Daisy!
Prachtig van kleur en super leuk afgewerkt met de zilverkleurige sterretjes.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
Don & Daisy blog

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel leuk kaartje met mooie kleuren en leuke details.

grtjs
Claudia

Miranda V zei

Hoi Anita. Ik heb een vraag voor jou, maar kan je email niet vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, groetjes Miranda