achtergrond

dinsdag 23 december 2014

Merry Christmas Happy New Year



Mijn eerste kaart met de circle card thinlits. Ik vond deze thinlits al zo lang leuk en toen de thinlits bij de weekly deals stonden heb ik hem gelijk bij mijn zus Wilma besteld.

Het is trouwens erg vervelend wanneer je zus Stampin'Up demonstratrice is. Het bestellen van al die leuke spullen wordt zo wel erg makkelijk:).

Maar goed de thinlits. Hij is erg makkelijk in gebruik en je kunt er zulke leuke dingen mee maken. Ik heb er dus deze kerstkaart meegemaakt. Met het gave papier van All is Calm.

Alle materialen zijn van Stampin'Up:
Papier: All is Calm, Washi tape: All is Calm, Stempel: Festive Flurry, Tekststempel: Good Greetings

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen,
Anita

2 opmerkingen:

Marleen zei

Mooie kaart Anita en een geweldig leuk model!
Groetjes, Marleen

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi kaartje.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

grtjs
Claudia