achtergrond

maandag 6 oktober 2014

Hello


Allereerst wil ik Anja welkom heten op mijn blog. Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden.

Ik heb mijn kast met Stampin'Up spullen weer eens opgeruimd en alles wat overzichtelijker neergezet. Je komt dan ineens weer sets tegen waarvan je eigenlijk niet meer wist dat je ze had. Heb ik dan teveel spullen?? Ik denk het wel, maar ja het blijft ook zo leuk. Zo ook deze set.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:
Challenge #56 Alles mag: Su-per Challenges

Voor deze kaart heb ik de volgende spullen gebruikt:
Kleuren: Crumb Cake, Strawberry Slush, Whisper White
Stempels: Pretty Petites, Gorgeous Grunge
Embosslits: Beautiful Wings

'n Fijne avond,
Anita



8 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Anita! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

marja zei

Goed om je weer te zien Anita. Leuk om zo weer lekker met je su spullen aan de slag te gaan. Ook is was dit weekend lekker bezig geweest.Groetjes Marja

Hetty zei

Wat een lief kaartje en zo mooi van kleur!!
Ik hou ervan ;-)
Liefs, Hetty

Unknown zei

Maar goed om af en toe op te ruomen anders had je dit leuke kaartje niet gemaakt. De vlindertjes staan er prachtig op. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Wilma de Korte zei

Helemaal leuk!
Wie wat bewaard.....
Liefs, Wilma

Krista zei

Leuk !!! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

stempelfeest zei

Wat leuk Anita!!! Prachtig.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een ontzettend leuk kaartje zeg. Lief. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge.