achtergrond

woensdag 11 juni 2014

Oh, hello


Ik ben momenteel helemaal bezig met de spullen van Stampin'Up. Je kunt zoveel combineren en je hoeft je nooit meer af te vragen of de kleuren wel bij elkaar passen. Alles is op elkaar afgestemd. 

Ik heb voor deze kaart ook mijn envelop punch board gebruikt. Dit is nog een simpele variant, maar je kunt er zoveel leuke dingen meedoen. Hier gaan jullie dus nog meer creaties van voorbij zien komen.

Vanavond houdt mijn zus Wilma een workshop met Tape it. Om alvast in de stemming te komen heb ik deze kaart gemaakt. Ik ben erg benieuwd wat ze voor ons in petto heeft. Heerlijk om zo inspiratie te krijgen.

Voor deze kaart heb ik de volgende spullen gebruikt.

Kleuren: Pink pirouette, Crumb cake, Pistachio pudding, Soft sky, Stempels: Oh hello, Tape it, Kaiserkraft, Banner blast, Punch: Itty bitty shape punch, Cirkel: MFT Die-namics, Tool: Envelop punch board

'n Fijne dag,
Groetjes, Anita

2 opmerkingen:

marja zei

Wauw Anita...schitterend. Vind die bloemetjes zo leuk...toch weer effe naar je zus :) Groetjes marja

Zw@@n zei

Leuke kaart, Anita. Enne .. ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad.
Altijd gezellig zo'n workshop.
Liefs, Wilma